بدون مقدمه

1. جریانشناسی لعن بر دشمنان آل الله بصورت علنی چند سالی است که آن طرف مرز مثل خاندان شیرازی آب می خوره که کرامات آقایان و کج فهمی ها و عدم درک مصالح امت و... از ویژگیهای این جریانات و مخالفت علنی با مقام معظم رهبری با کمال وقاحت (در مداحی های باسم کربلایی امسال شد آنچه نباید) است.

2. این گونه مراسمات 2 ضرر بزرگ داشته و دارد:

الف: تحریف تاریخی: واقعه هلاکت دشمنان در ماه ذی الحجه است و سند معتبری در صحت این مطلب در این ماه وجود ندارد(با توجه به تحrیقات صورت گرفته).

ب: رانده شدن اهل سنت که محب ال الله هستند از تشرف به مذهب حقه تشیع. این عمل موجب انضجار آنان شده و شاید ما مانع دستگیری اهل بیت از تشرف یکی از اهل سنت به تشیع شدیم و یکی ازعلل ویژه آن فتوای تاریخی حضرت آقا همین است.

3. این دوره از زمان مصادف است با تمام روضه های حضرت زهرا سلام الله علیها. چون طبق اسناد معتبر تمام قضایا در همین اوایل ربیع رخ داده و در حدود 65 یا 85 روز حضرت در خانه بستری بودند. چگونه جای شادی دارد این ایام نمی دانم؟؟؟؟!

4. اگر کسی دنبال لعن است راه هایش تا به آسمان است حالا چرا عمومی که موجب قتل جوانان شیعه در عربستان و ... شده و به فتوای مراجع آقایان که مصالح را رعایت نمی کنند در خون آنان شریک هستند.

5. نفرین دشمنان پیامبر و دشمنان آل او جز قطعیات مذهب است البته همانگونه که معقول است مثل قسمتهایی از زیارت عاشورا.

اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابا الشرور، اللهم العن اعوانهم و انصارهم.

این هم حدیثی از امام حسن عسکری بشنوید.